poniedziałek, 5 stycznia 2015

Nowości :)

Kolejne kosmetyczne nowości, a w nich gwiazdkowe prezenty :)


Urban Decay, Naked, Naked 2.

Ogłaszam wszem i wobec, że jestem paletowo spełniona! :D Uwielbiam te palety i nie mogę się nimi nacieszyć, są fenomenalne i na pewno nie przereklamowane! :) Obie są prezentami gwiazdkowymi i obie kupione zostały na promocjach w Sephorze :) Moja rodzinka Naked jest kompletna, Basics mnie (jak do tej pory) nie kuszą  :D

Maybelline 14h lipstick, Beige for good.

Znalazłam ją pod choinką i jak na razie jestem bardzo zadowolona :)

Inglot, lipstick 270.

Kolor przepiękny ale na ustach wychodzi bardzo ciemny, ma bardzo dobrą pigmentację i krycie. Pomadka raczej na wyjścia. Cena 23 zł.

Maybelline Color Sensational, 740 Coffe Craze.

Z tej pomadki cieszę się jak dziecko, jest niedostępna w Polsce i szukałam jej długi czas w Internecie. Ku mojemu zdziwieniu, podczas wczorajszej wizyty w DM w Ostrawie zobaczyłam ją na półce i nareszcie jest moja :D

Golden Rose, lipstick 75.

Kupiona w ramach poszukiwania idealnego, brązowego nude na co dzień. Cena 8,60 zł na stoisku firmy.

Golden Rose, brow powder 103.

Puder do brwi, słyszałam tyle pozytywnych opinii, że musiałam wypróbować sama :) Cena 9,90 zł na stoisku firmy.

Catrice, kredka do brwi 040.

O niej też słyszałam bardzo dobre opinie, już wiem, że zasłużone :) Kupiona w Naturze za 10,99.

L'oreal, Vollume Million Lasher, So Couture, So Black.

Uwielbiam klasyczną wersję tego tuszu, zobaczymy czy nowa wersja spisze się równie dobrze. Kupiony w promocyjnej cenie 35 zł w drogerii Natura.

Zoeva, Face Paint brush 109 (nie załapał się na zdjęcie zbiorowe :D).


Mój pierwszy pędzel ten firmy. Od dłuższego czasu planowałam go kupić, jest idealny do konturowania! Jest tak niesamowicie miękki i piękny, że już planuję zakup kolejnych! Udało mi się zamówić go w sklepie Let's Beauty na allegro z wykorzystaniem kuponu odejmującego 20 zł przy zakupach za 50 zł. W sumie z przesyłką wyniósł mnie tylko 34 zł! :) 

Z moich nowości to wszystko, z każdej rzeczy bardzo się cieszę i mam nadzieję, że wszystkie się u mnie sprawdzą :) 

Koniecznie pochwalcie się co Wy znalazłyście pod choinką i co nowego trafiło do Waszych zbiorów! :)

17 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy:)
    Wpadnij:http://szafazapachow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kredke z catrice i mam nadzieje, ze i Tobie sie sprawdzi, zoevy w prawdzie nie mam tej samej, ale mysle ze sie zakochasz - no i zazdroszcze naked, chociaz wiem ze i tak bym ich nie uzywala bo prawie nie maluje oczu cieniami, to jednak chcec posiadania jest ogromna; licze ze w tym roku tez nie wygra ze zdrowym rozsadkiem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się zakochałam w tym pędzlu :D U mnie zdrowy rozsądek przegrał, ale te palety są cudowne i nie żałuję ani trochę :D

      Usuń
  3. Widzę, że Mikołaj się spisał ;)
    Mnie Nakedy nraz kuszą, a raz odpychają, chyba przez to, że właśnie są takie popularne i każdy o nich mówi, ale może w końcu się przemogę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się przekonałam, że ich popularność ma podstawy i słusznie tyle się o nich mówi :D A dodatkowo na promocjach w Sephorze na prawdę można zaoszczędzić :) Ze swojej strony najgoręcej polecam :D

      Usuń
  4. Wspaniałe prezenty. Najbardziej zazdroszczę paletek UD, są moim niestety nadal niespełnionym marzeniem :(
    http://autre-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Och cudowne rzeczy zazdroszczę :)

    Obserwuję i zapraszam http://todoarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo trafione prezenty, marzy mi się paletka naked 3

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę się doczekać recenzji palet! cudowne nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naked... moje małe marzenie!
    Zapraszamy do siebie: lashlovemakeup.blogspot.com
    oraz fb: https://www.facebook.com/pages/Lash-Love-Makeup/1402126373414760

    OdpowiedzUsuń
  9. Tusze z L'oreala Mnie osobiście nie powalają, ale moze Tobie sie sprawdzi.
    Zazdroszcze paletek :) Ja poluje na Naked 3 :)

    www.sweetcinnamonmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwie cudowne paletki Naked... ale zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O rajciu :D zazdroszczę tyle pyszności :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam Naked 2 :) Uwielbiam ją i myślę o oryginalnej Naked :)
    Zapraszam do siebie właśnie założyłam nowego bloga :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za zainteresowanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...