sobota, 14 lutego 2015

Wyniki rozdania walentynkowego! :)

Mam nadzieję, że miło spędzacie dzisiejszy dzień! Na jego zakończenie zapraszam na wyniki :)
Przede wszystkim ogromnie dziękuję Wam wszystkim za wzięcie udziału w rozdaniu! Nie spodziewałam się, że znajdzie się aż tylu chętnych! :) Niestety nie mam możliwości nagrodzić Was wszystkie, mimo, że bardzo bym chciała :( Ewentualne zażalenia proszę kierować do mojego Walentego, który losował zwycięzców :D


Róż nr 1:

Zuza: fraglesik08@gmail.com


Róż nr 2:

Magdalena Woźniak: madziof@gmail.com



Gratuluje Dziewczyny! Niedługo skontaktuję się z Wami w sprawie adresu do wysyłki :)

Życzę wszystkim udanego wieczoru! :)

6 komentarzy:

  1. Gratulacje! Ja chyba nigdy nie upoluję tej serii z Essence w Hebe :C Na złość mi nie chce się pojawić ani tam, ani w Super-Pharm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Cię konkretnie interesuje? Jakbyś nie znalazła to służę pomocą, w Czechach są już dawno dostępne :D

      Usuń

Serdecznie dziękuję za zainteresowanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...