sobota, 6 lutego 2016

Prosty, szybki i elegancki manicure: Cream & Gold.

Jak często z zazdrością i zachwytem oglądałyście zdjęcia wymyślnych, pięknie ozdobionych paznokci? Ja mogłabym godzinami przeglądać Pinterest czy We Heart It podziwiając talent innych i żałując, że sama jestem totalnym beztalenciem w tej dziedzinie. 
Jednak przecież te z nas, które nie są wybitnie uzdolnione plastycznie też czasami chciałyby dodać coś ekstra do swojego manicure i sprawić, żeby nasze paznokcie wyglądały elegancko.
Jak w łatwy sposób odmienić nudny, klasyczny wygląd paznokci? Oto mój sposób :)


Dodanie złotego akcentu natychmiast nada naszym paznokciom klasycznej elegancji, sprawia, że nasz manicure wygląda jakbyśmy włożyły w jego wykonanie o wiele więcej wysiłku niż w rzeczywistości :) Używam złotego lakieru nawet na co dzień, uwielbiam szczególnie ten z wibo, niestety jest już wycofany :(. Na szczęście w jakimś sklepie internetowym udało mi się znaleźć jeszcze dwie sztuki i po prostu musiały być moje :).
Uważam, że połączenie delikatnego, bardzo jasnego śmietankowego lakieru z takim w kolorze starego złota jest niezwykle estetyczne i eleganckie, pasuje do wszystkiego i prezentuje się na paznokciach bardzo korzystnie :).

     Eveline color edition nr 95                    Sally Hansen Insta-Dri                        Wibo Express Growth nr 392

Ja postanowiłam pomalować złotym lakierem dwa paznokcie, jednak z powodzeniem wystarczy sam paznokieć palca serdecznego, aby nasz manicure stał się ciekawszy i przyciągał wzrok.



Stare złoto wygląda pięknie z praktycznie każdym kolorem lakieru, uwielbiam łączyć je szczególnie z bielą, kolorem wina czy głębokim granatem. Na lato cudownie prezentuje się też z delikatnymi pastelami. 

Dzisiejsze połączenie ogromnie przypadło mi do gustu i na pewno często będzie gościć na moich paznokciach :)


Używacie złota w swoim manicure?
Lubicie kombinować z malowaniem paznokci? 
A może należycie do tych uzdolnionych szczęściar, które potrafią tworzyć na swoich dłoniach cuda? :)

Ps. Jeśli znacie jakiś podobny odcień złota koniecznie mi o tym napiszcie! :)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne paznokcie! Sama mam "kota" na punkcie pazurków.
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny :) Uwielbiam taki delikatny i kobiecy mani :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za zainteresowanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...