środa, 13 sierpnia 2014

Fruttini- sorbet do ciała, Ananas & Prosecco + Przesyłka z Makeup Revolution

Nie wiem jak Was, ale mnie wysokie temperatury zniechęcają do używania ciężkich, mocno nawilżających maseł i balsamów do ciała. Od dawna szukałam czegoś lekkiego, o orzeźwiającym zapachu. Masła do ciała firmy Fruttini znam od dawna i uwielbiam, zarówno za działanie jak i zapachy. Jednak w okresie wakacyjnym, do codziennego stosowania wydają mi się za ciężkie. Przebywając w Krakowie, a dokładniej w Galerii Krakowskiej, nie byłabym sobą gdybym nie weszła do drogerii Mediq :) Jak tylko zobaczyłam półki pełne produktów mojej ulubionej firmy, przepadłam.
Przeglądając kolejno linie zapachowe, moją uwagę zwrócił nietypowy produkt...


Mann & Schroeder, Fruttini Sorbet, Ananas & Prosecco Body Sorbet 

Opis producenta:

Delikatna, żelowa konsystencja wzbogacona ekstraktem z owoców i cennymi minerałami (magnez, potas, wapń) wzmacnia skórę oraz intensywnie ją regeneruje. Witaminy B3, B5, C i pantenol głęboko nawilżają skórę dając efekt gładkiej i miękkiej skóry, która promienieje naturalnym blaskiem. Orzeźwiające aromaty owoców dodają energii i wigoru. 


Skład:

Skład: Aqua, Alcohol Denat, Carbomer, Panthenol, Ananas Sativus (Pineapple) Fruit Extract, Vitis Vinifera (Grape) Friut Extract, Parfum (Franrance), Sodium Ascorbyl Phosphate, Peg 40 Hydrogenated Castor Oil, Niacynamide, Phenoxyethanol, Trideceth- 9, Sodium Hydroxide, Propylene Glycol, Xantan Gum, Glycerin, Calcium Aluminium Borosilicate, Calcium Pantothenate, Potassium Phosphate, Maris Sal (Sea Salt), Magnesium Sulfate, Tetrasodium Iminodisuccinate, Silica, CI 77891 (Titanium Dioxide), Fumaric Acid, CI 47005 (Yellow 10), Maleic Acid, Tin Oxide.

Opakowanie:

Pojemny, bo aż 500 ml, słoiczek z cienkiego plastiku z nakrętką. Klasyczny, nie ma się za bardzo nad czym rozpisywać :) W środku zabezpieczony folią. Bardzo podoba mi się wygląd opakowania pod względem graficznym.

Zapach:

Elektryzujący ananas! Sorbet pachnie bardzo intensywnie i orzeźwiająco. Mogłabym go wąchać bez przerwy :) Bardzo wyraźnie czuć świeżutkiego ananasa. Nie obawiajcie się wspomnianego prosecco, sorbet zdecydowanie nie pachnie jak wino :D Nadaje zapachowi ananasa jedynie ledwie wyczuwalną, elegancką nutę. Fenomenalny zapach :)

Konsystencja:

Konsystencja produktu jest żelowa, leciutka, bezproblemowo się wchłania. Wzbogacona małymi, błyszczącymi drobinkami. 




Działanie:


Jest to zdecydowanie jedno z moich najlepszych odkryć tego lata! Kosmetyk idealnie nadaje się na gorące dni, nie spływa ze skóry, nie zapycha jej, wręcz odświeża. Bardzo świeży zapach jest również niewątpliwym atutem. Nawilżenie, muszę przyznać, nie powala. Jeśli szukacie czegoś silnie nawilżającego, niestety nie jest to produkt dla Was. Jednak mi, przy wysokich temperaturach, w zupełności wystarcza. Skóra absolutnie nie jest przesuszona. Drobinki znajdujące się w sorbecie dają przepiękny efekt, w słońcu skóra mieni się bardzo interesująco, nie jest to tandetny efekt wielkiego brokatu tylko delikatne rozświetlenie. Niezmiernie się cieszę, że go znalazłam i już na stałe zagości w moich zbiorach :). 

Podsumowanie:

Największym minusem kosmetyków tej firmy jest ich dostępność. W Hebe widziałam tylko trzy linie zapachowe i to takie, którymi nie jestem zainteresowana. Kiedyś były dostępne w drogeriach Natura, jednak w moim mieście już ich nie widuję. Między innymi dlatego rzucam się na półki jak tylko gdzieś je spotykam :P. Co do samego sorbetu, jak dla mnie ma same plusy i dokupiłam już wersję Truskawka i Karambola :D 


Jeśli wiecie gdzie jeszcze można dostać produkty Fruttini, koniecznie dajcie znać :)

Na zakończenie bonus- dotarła moja przesyłka z Makeup Revolution! <3 Już jestem zachwycona i czekam na pojawienie się tej serii w naszych sklepach internetowych, muszę wypróbować resztę produktów! Niedługo zapraszam na recenzję :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za zainteresowanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...