czwartek, 21 sierpnia 2014

Nowości z Minti Shop

Dziś krótki post o nowym zamówieniu ze sklepu internetowego Minti Shop.
Od dawna szukałam dobrego, matowego, chłodnego bronzera. Nad Bahama Mama zastanawiałam się nie raz, ale jak tylko Minti Shop udostępniło zniżkę -10% na firmę theBalm, stwierdziłam, że to nie może być przypadek :D Przy okazji do koszyka 'dodały mi się' dwa inne produkty :).


1. theBalm, Bahama Mama


Naczytałam się tylu pochlebnych opinii na temat tego bronzera, że musiałam się skusić. Muszę stwierdzić, że opinie są w pełni zasłużone. Opakowanie mogłoby być zrobione z trwalszego materiału, boję się trochę, że po jakimś czasie zacznie wyglądać mało reprezentacyjnie. Ale jak na razie jest w porządku, plus za lusterko. Bahama Mama wygląda bardzo naturalnie, odcień jest idealny, przepiękny chłodny brąz. W dodatku bardzo łatwo się rozprowadza i jestem oczarowana efektem jaki daje na twarzy. Dołączam do grona wielbicielek :).


2. Hakuro, h14 pędzel do konturowania.

Kilka razy edytowałam zamówienie, bo nie mogłam się zdecydować, który wybrać: h15 czy h14? Czytałam, że h14 jest bardzo duży, jednak przyglądałam się wymiarom podanym na stronach i h15 wydawał się dużo mniejszy. W końcu zdecydowałam się na większą wersję i całe szczęście. Pędzel jest o wiele mniejszy niż sobie wyobrażałam, a konturowanie nim jest tak proste i przyjemne, że nic tylko się zachwycać :) Włosie jest mięciutkie i precyzyjnie przycięte- najlepszy pędzel do bronzera jaki miałam :).


3. Barry M, paleta cieni Summer Love.



W mojej kolekcji przeważają kolory 'nude', jedyna kolorowa paleta jaką mam to Snapshots, Sleeka. Uwielbiam kolory tej palety, ale są bardzo intensywne i wyraziste. Jednak jak większość z Was pewnie zauważyła, kocham pastele :). Paleta Barry M idealnie trafiła w mój gust, piękne opakowanie a w środku pastelowe cienie. Do tego rozświetlacz w kremie- nie mogłam jej nie przygarnąć :D.


Minti Shop to mój ulubiony internetowy sklep kosmetyczny. Jeszcze nigdy się na nim nie zawiodłam, zawsze dostaje zamówienie na dzień po wysyłce :). Zawsze pakują produkty w urocze kolorowe bibułki z naklejką-logo sklepu. Z czystym sumieniem Wam go polecam, link znajdziecie w zakładkach po lewej stronie bloga. 

Znacie już Minti Shop? :)

Na koniec mały bonus, zestaw pędzli Sedona Lace jest już u mnie <3


3 komentarze:

  1. piękna jest ta paletka Barry M, muszę się jej przyjrzeć bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio udało mi się wygrać właśnie bronzer Bahama Mama, czekam tylko aż kurier go przyniesie i zabieram się do testowania! Paletka naprawdę ładnie wygląda, a o pędzelkach Hakuro marzę już o dłuższego czasu.


    P.S Masz piękną kolorystykę szablonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję! :) A gdzie to takie fajne nagrody można zdobyć? :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za zainteresowanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...