sobota, 25 czerwca 2016

Niezbędnik do brwi: L'oreal Brow Artist Plumper.

Brwi to w moim makijażu element, bez którego nie mogę się obejść. Poprawnie umalowane nadają twarzy wyrazu i stanowią piękną oprawę dla oczu. Moje brwi są dość gęste a włoski długie, więc nie wyobrażam sobie aby w mojej kosmetyczce zabrakło utrwalającego żelu.
Bardzo dobrze spisywał się u mnie żel Sleek, jednak miałam wersję bezbarwną, a ze względu na drobne ubytki szukałam produktu nadającego kolor. W trakcie promocji w Rossmannie skusiłam się na propozycję od L'oreal i to właśnie o niej Wam dzisiaj opowiem.


Opakowanie produktu jest proste i eleganckie, jak przystało na markę L'oreal :). Zaskakująco duża pojemność (7 ml) jest oczywiście plusem, jednak przez to żel nie jest już tak kompaktowy jak na przykład Sleek lub Essence. 
Wybrałam odcień Medium/Dark.
Cena regularna w Rossmannie to 36,99.


Szczoteczka jest świetna, malutka, precyzyjna, w trakcie malowania nie brudzi wszystkiego dookoła, jednak polecam pozbyć się nadmiaru produktu z czubeczka po wyjęciu jej z opakowania. 
Od razu widoczne są również uzupełniające włókienka.
Kolor jest dla mnie idealny, chłodny, ale nie szary. Wielkim plusem jest też na pewno brak połysku.


Co obiecuje producent:

PODKREŚL BRWI, DODAJ RYSOM CHARAKTERU.
SZTUKA STYLIZACJI BRWI W JEDNYM PROSTYM KROKU: NASZA PIERWSZA MASKARA DO BRWI BROW ARTIST PLUMPER.
NADAJ SWOJEMU SPOJRZENIU CHARAKTERU: PRECYZYJNA SZCZOTECZKA BROW ARTIST PLUMPER IDEALNIE ZDEFINIUJE, WIDOCZNIE ZAGĘŚCI I PODKREŚLI LINIĘ TWOICH BRWI. 
STYLIZACJA BRWI JESZCZE NIGDY NIE BYŁA TAK PROSTA!

Jeśli czytałyście post z ulubieńcami maja już wiecie co myślę o tym produkcie :). Maskara okazała się doskonałym zastępcą dla żelu ze Sleeka a ten z Essence nie dorasta jej do pięt. BARDZO mocno utrwala włoski, nie straszne jej nawet obecne upały. Żel nie rozmazuje się ani nie kruszy w ciągu dnia. Użyty solo wygląda bardzo naturalnie i świetnie wypełnia ubytki. Jest wydajny i jak do tej pory nie zauważyłam zmiany jego konsystencji. 


Maskara od L'oreal spełniła wszystkie moje wymagania i jak tylko mi się skończy na pewno kupię następne :).


A Wy testowałyście już ten produkt? Jaki jest Wasz hit do makijażu brwi? :)


Przypominam również o ostatnich dniach rozdania, gorąco  zachęcam do wzięcia udziału -> KLIK.

6 komentarzy:

  1. Swojego hitu właśnie nie znalazłam, ale ten mnie bardzo zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda identycznie jak mascara do brwi z Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadła mi w oko na Meet Beauty, jak kiedyś znudzi mi się ten to na pewno wypróbuję :) Testowałaś ją?

      Usuń
  3. Ja bardzo rzadko podkreślam brwi jak na razie, ale muszę się podszkolić w tym temacie :P

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za zainteresowanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...