piątek, 3 czerwca 2016

Wakacyjne rozdanie :)

Ogromnie się cieszę z nadchodzącego lata i zbliżających się wakacji. dlatego postanowiłam w jakiś sposób podzielić się z Wami tą swoją radością :). Uznałam, że rozdanie będzie najlepszym pomysłem, zapraszam więc do zapoznania się ze szczegółami!


Zasady rozdania:

1. Zostań obserwatorem mojego bloga.
2. Polub stronę bloga na facebooku- Crystalline Blog
3. Opcjonalnie- obserwuj profil Crystallineblog na Instagramie
4. W komentarzu pod postem konkursowym podaj swój adres e-mail i nazwy profili, z jakich obserwujesz bloga na Bloggerze/Facebooku/Instagramie . Na dole napisz odpowiedź na pytanie i zaznacz, który zestaw chciałabyś wygrać :)
5. Odpowiedz na pytanie: Z czym kojarzą Ci się wakacje?
6. Jeśli nie masz ukończonych 18 lat konieczna jest zgoda prawnego opiekuna na udział w rozdaniu.
7. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami). 
8. Wysyłka tylko na terenie Polski.

Do wygrania:

Zestaw nr 1: Sally Hansen, Miracle Gel- Buffalo Nickel + Lovely, Gold Highlighter.



Zestaw nr 2: Sally Hansen, Miracle Gel- Slate-r Girl + Annabelle Minerals, Mineralny podkład matujacy, Golden Fair.



Wzór zgłoszenia:

E-mail:
Blogger:
Facebook:
Instagram:
Wybieram zestaw nr:

Rozdanie trwa do 3.07.2016 a zwycięzców ogłoszę w ciągu kolejnych 5 dni. 
Powodzenia! :)

Zapraszam do wzięcia udziału i bardzo dziękuję wszystkim, którzy zaglądają tu regularnie! :).

11 komentarzy:

  1. Mój adress e-mail: angelika.galka@onet.pl
    Bloggera: angelikagalka229@gmail.com
    Fb: Angelika Gałka
    Instagram : amazing_angel_

    Mi wakacje kojarzą się z spotkaniami z przyjaciółmi, wyjazdami w nowe miejsca i poznawaniu nowych osób 💜 Ten czas jest najpiękniejszy na spełnianie naszych marzeń 💞

    Zestaw nr.1 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. E-mail: sylwia.jamrozik@wp.pl
    Blogger: xtina120
    Facebook: Sylwia Jamrozik
    Instagram: Nie
    Wybieram zestaw nr 2

    Odpowiedź: Wakacje kojarzą mi się przede wszystkim z podróżą i poznawaniem coraz nowszych miejsc,a wszystko to w towarzystwie najbliższych osób;).

    OdpowiedzUsuń
  3. E- mail: julietlifejuliet@gmail.com
    Blogger: Juliet K
    Facebook: Julia Ka
    Instagram: massionart

    Zestaw nr 2
    Wakacje kojarzą mi się z wolnością. Nie ma obowiązku chodzenia do szkoły, można robić co się chce, byleby było to bezpieczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. E-mail: asikkk2@wp.pl
    Blogger: Joasiaczek
    Facebook: Joanna N.
    Instagram: -
    Wybieram zestaw nr:1

    Wakacje kojarzą mi się z muszelkami! Choć to może trochę infantylne to moja przyjaciółka z pierwszych wakacji nad morzem przywiozła mi cały słój muszelek. Tak bardzo chciałam jechać nad morze i też znaleźć swoje własne muszle. Od teraz, zawsze kiedy wyjeżdżam nad morze szukam chociaż jednej muszli do mojej małej "kolekcji" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. E-mail: thebeautyguardian@gmail.com
    Blogger: BeautyGuardian
    Facebook: Justyna Janiak
    Instagram: thebeautyguardian
    Wybieram zestaw nr: 2

    Dla mnie wakacje to wspomnienia o czasie spędzonym na działce dziadków i zbieranie z nimi słomy do poduszek, które potem tak specyficznie pachniały i przypominały cały czas o lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. E-mail: jo-jo-a@wp.pl
    Blogger: Nadia
    Facebook: Malinowy Skarbiec
    Instagram: malinowyskarbiec
    Wybieram zestaw nr: 2

    Wakacje kojarzą mi się okropnym gorącem oraz spaloną skórą. Myślę, że nie tylko dla mnie +30 stopni jest ledwo do wytrzymania, a jak dochodzi do tego jeszcze czerwona, boląca skóra to jest koszmar. Jest strasznie blada i powinnam bardzo uważać na słońce, ale wiadomo jak to jest. Pójdzie się na miasto, na spacer, albo do sklepu i od razu promienie słońca biorą się za naszą skórę. Mimo takiej pogody i obolałego ciała bardzo lubię wakacje. To, że rano budzi mnie słońce wpadające przez okno i oczywiście to, że dzień jest dłuższy, i można dłużej zaszaleć.

    OdpowiedzUsuń
  7. E-mail:panterka241@gmail.com
    Blogger:Truskawkowy Świat
    Facebook:Truskawkowy Świat Blog
    Instagram:nie
    Wybieram zestaw nr:2

    Wakacje kojarzą mi się z zasłużonym odpoczynkiem, po ciężkich dniach w szkole.Dwa miesiące wolnego, ale nie ciągłego leniuchowania.Wakacje kojarzą mi się również z wyjazdami i spędzaniem czasu z najbliższymi.Wtedy częściej widzę się z rodziną, która mieszka daleko od mnie.Bardzo lubię jeździć na basen, czy jezioro i się opalać.

    OdpowiedzUsuń
  8. E-mail: kathleencara001@gmail.com

    Blogger: Kathleen Cara

    Facebook: Kasia Klarecka 1

    Instagram: Nie

    Wybieram zestaw nr: 1

    Wakacje? Kojarzą mi się z rozgrzaną skórą od gorącego chorwackiego słońca, z chłodną wodą omywającą stopy z piasku i z cudownie spędzonymi chwilami z ukochanymi osobami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Email: olusia0207@wp.pl
    Blogger: Aleksandra Kobylańska
    Facebook: Ola Kobylańska
    Instagram: fuckinnfight
    Wybieram zestaw nr 1.
    Wakacje kojarzą mi się ze spaniem do południa, jedzeniem lodów litrami, morzem i zachodem słońca na plaży z ukochanym. ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. E-mail: oczarowanatoba@gmail.com
    Blogger: Oczarowana Tobą
    Facebook: Monika Adam K.
    Instagram: Nie
    Wybieram zestaw nr: 1

    Wakacje to dla mnie czas odpoczynku. Wyjazdy z rodziną nad morze, czy w góry. Dużo mile spędzonych chwil w gronie przyjaciół. To kolory które napełniają mnie radością i siłą, chęcią życia.

    OdpowiedzUsuń
  11. E-mail: pcyran6@gmail.com
    Blogger: Paulina Cyran (panieńskie nazwisko)
    Facebook: Paulina Chojnacka (Cyran)
    Instagram: paulinchojnac
    Wybieram zestaw nr: 2
    Wakacje kojarzą mi się przede wszystkim ze słońcem, z masa opalających się na plaży wczasowiczów. Wakacje to czas dziecinnej beztroski, zawsze mile wspominam ten okres. Można było zająć się czymś przyjemniejszym niż nauka. Teraz już mam naukę za sobą i wakacje to dla mnie wspaniały okres przeróżnych imprez plenerowych, uwielbiam tańczyć i bawić się pod gołym niebem.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za zainteresowanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...